یه کم داغ کنیم

+18/ همه چی از جون مرغ گرفته تا شیر آدمیزاد/مرجع خنده و شادی

یه کم داغ کنیم

+18/ همه چی از جون مرغ گرفته تا شیر آدمیزاد/مرجع خنده و شادی

من و همسرم

داستان توسط یکی از دوستای خوبمون تعریف شده:
من وهمسرم از یک مزرعه پرورش گاو بازدید می کردیدم
که تابلوی نصب شده برای اولین گاونوشته شده بود
این گاو نر 50 بار در سال قبل جفت گیری کرده
که همسرم درکنارم لبخند می زد و گفت
این یعنی حدود یک بار در هفته
رفتیم تارسیدیم به گاو بعدی که برایش نوشته شده بود
این گاو 150 بار در سال گذشته جفت گیری کرد
همسرم با مشت ضربه ای به من زد و گفت: وای خدای من
این یعنی بیش از حدود ۳ باردر هفته
تو باید چیزهای زیادی از این گاو یاد بگیری
 
همینطور رفتیم تا رسیدیم به گاو بعدی
که روی تابلوش نوشته شده بود
این گاو 365 بار در سال گذشته جفت گیری کرده

همسرم خیلی هیجان زده شد و با آرنج محکم به دنده های شکسته ام زد وگفت
واقعا از این یکی باید یاد بگیری
من نگاهش کردم و گفتم برو ازش بپرس
تمام این مدت با همان گاو اولی بوده؟?!?!!!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد