یه کم داغ کنیم

+18/ همه چی از جون مرغ گرفته تا شیر آدمیزاد/مرجع خنده و شادی

یه کم داغ کنیم

+18/ همه چی از جون مرغ گرفته تا شیر آدمیزاد/مرجع خنده و شادی

مرد وارد کافه شد و ...

این داستان واقعا زیبا بود گفتم بذارمش اینجا!!

مرد وارد کافه شد، به سمت بار رفت و یک آبجو سفارش داد.
گارسون گفت: حتماً قربان حساب شما میشود یک سنت.
مشتری با حالت متعجب پرسید: فقط یک سنت ؟ بعد به منو نگاه کرد و پرسید: قیمت یک آستیک آبدار و یک بطری شراب چقدر میشود؟
گارسون جواب داد: یک دولار.
مشتری پرسید: مالک کافه کجاست؟
گارسون جواب داد: طبقه بالا پیش همسر من.
مشتری پرسید: اون در طبقه بالا چه کاری با همسر تو انجام میده؟
گارسون جواب داد: همون کاری که من با کاسبی اون انجام میدم!!!

من و همسرم

داستان توسط یکی از دوستای خوبمون تعریف شده:
من وهمسرم از یک مزرعه پرورش گاو بازدید می کردیدم
که تابلوی نصب شده برای اولین گاونوشته شده بود
این گاو نر 50 بار در سال قبل جفت گیری کرده
که همسرم درکنارم لبخند می زد و گفت
این یعنی حدود یک بار در هفته
رفتیم تارسیدیم به گاو بعدی که برایش نوشته شده بود
این گاو 150 بار در سال گذشته جفت گیری کرد
همسرم با مشت ضربه ای به من زد و گفت: وای خدای من
این یعنی بیش از حدود ۳ باردر هفته
تو باید چیزهای زیادی از این گاو یاد بگیری
 
همینطور رفتیم تا رسیدیم به گاو بعدی
که روی تابلوش نوشته شده بود
این گاو 365 بار در سال گذشته جفت گیری کرده

همسرم خیلی هیجان زده شد و با آرنج محکم به دنده های شکسته ام زد وگفت
واقعا از این یکی باید یاد بگیری
من نگاهش کردم و گفتم برو ازش بپرس
تمام این مدت با همان گاو اولی بوده؟?!?!!!

چگونه بدون پول می توان کارهای بزرگ کرد?!?!?

پدر: دوست دارم با دختری به انتخاب من ازدواج کنی 
پسر: نه من دوست دارم همسرم را خودم انتخاب کنم 
پدر: اما دختر مورد نظر من ، دختر بیل گیتس است 
پسر: آهان اگر اینطور است ، قبول است

پدر به نزد بیل گیتس می رود 
پدر: برای دخترت شوهری سراغ دارم 
بیل گیتس: اما برای دختر من هنوز خیلی زود است که ازدواج کند 
پدر: اما این مرد جوان قائم مقام مدیرعامل بانک جهانی است 
بیل گیتس: اوه، که اینطور! در این صورت قبول است

پدر به دیدار مدیرعامل بانک جهانی می رود 
پدر: مرد جوانی برای سمت قائم مقام مدیرعامل سراغ دارم 
مدیرعامل: اما من به اندازه کافی معاون دارم 
پدر: اما این مرد جوان داماد بیل گیتس است 
مدیرعامل: اوه، اگر اینطور است، باشد

و معامله به این ترتیب انجام می شود
نتیجه اخلاقی: حتی اگر چیزی نداشته باشید باز هم می توانید چیزهایی بدست آورید. اما باید روش مثبتی برگزینید

عکس توووووووپ

جونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خخخخخخخخخخخخخخ!!!

بدون شرح



بقیه در ادامه ی مطلب

ادامه مطلب ...

عکس های طنز از آبادان

مراسم 4 شنبه سوری در آبادان :D

گربه بی اعصاب در آبادان

عکس خوشگل سری جدید

به خدا از روی همتون شرمندم !

pictures fun 11 عکس های خنده دار و دیدنی (از دست ندید)

نیم کیلو باش ولی مرد باش !

pictures fun 4 عکس های خنده دار و دیدنی (از دست ندید)

رانندگی بانوان در عربستان آزاد شد !

pictures fun 5 عکس های خنده دار و دیدنی (از دست ندید)

همیشه سعی کنید مشکلاتتون رو به دریا بسپارید !

pictures fun 61 عکس های خنده دار و دیدنی (از دست ندید)

هرچی فکر میکنم ببینم چه جور پایی مناسبه این کفشه

عقلم به هیچ جا نمیرسه !

pictures fun 7 عکس های خنده دار و دیدنی (از دست ندید)

مرد که گریه نمیکنه خجالت بکش !

pictures fun 8 عکس های خنده دار و دیدنی (از دست ندید)

ابزار آلات بدن سازی در عصر حجر !

pictures fun 9 عکس های خنده دار و دیدنی (از دست ندید)

مسیر راه آهن شهر حیف نون اینا !

pictures fun 10 عکس های خنده دار و دیدنی (از دست ندید)

یه گربه ملوس و زیبا 

اصلانم آرایش نکرده

مادر زادی اینجوریه !

pictures fun 27 عکس های خنده دار و دیدنی (از دست ندید)

عشوه شتری دیدین !؟

این مدل اسبشه !

pictures fun 28 عکس های خنده دار و دیدنی (از دست ندید)

به نظر شما آیا به مقصد میرسه !؟

فک کنم یه فاتحه براش بفستید بهتره !

pictures fun 30 عکس های خنده دار و دیدنی (از دست ندید)

عکس یادگاری نواده قاشق چنگال !

pictures fun 331 عکس های خنده دار و دیدنی (از دست ندید)