یه کم داغ کنیم

+18/ همه چی از جون مرغ گرفته تا شیر آدمیزاد/مرجع خنده و شادی

یه کم داغ کنیم

+18/ همه چی از جون مرغ گرفته تا شیر آدمیزاد/مرجع خنده و شادی

عکس جدید



دمپاییش از همش باحال تره 

برای دیدن بقیه به ادامه ی مطلب مراجعه شود

ادامه مطلب ...

خخخخخخخخخخخه :دی


برای دیدن بقیه به ادامه ی مطلب مراجعه شود


ادامه مطلب ...

چند عکس خنده دار و دیدنی !



برای دیدن بقیه به ادامه ی مطلب مراجعه شود


ادامه مطلب ...

فیس بوک

یه پستی بود تو فیس بوق باب شده بود که وقتی مهمون میاد براتون بگو : وای چقدر چاق شدی تو
بعد یارو همون لحظه میره تو رژیم و دیگه خونتون هیچی نمیخوره کلی به اقتصاد خونوادت کمک میکنی
ما هم خاله بابام اومد خونمون یه خانم 50 ساله تپل، منم بهش گفتم ماشالا چقدر تپل شدید مراقب فشار خونتون باشید
یهو در اومد و گفت : عزیزم من خودم تو فیس بوق اکانت دارم نمیخواد به فکر اقتصاد خونوادت باشی
برو اون عکس زاقارتت رو از پروفایلت بردار بلکه یه دختری عاشقت بشه از این فلاکت در بیای ....

من :|
همه :))))