یه کم داغ کنیم

+18/ همه چی از جون مرغ گرفته تا شیر آدمیزاد/مرجع خنده و شادی

یه کم داغ کنیم

+18/ همه چی از جون مرغ گرفته تا شیر آدمیزاد/مرجع خنده و شادی

ضایع ترین پروفایل های فیسبوک (◠‿◠)




لامصب این دماغه بدجور من و برده تو کف !!! 
اون قــوس کوچولوی دماغو عشقــــــــه .. پسر کشیه واسه خودش !!!! ایول من که کلا طلبه مردمک توسی چشت شدم باور کن



جونم کت شلوار :ی جونم چشای لنگه به لنگه :ی 

 

یعنی کلن ایشون اعتماد به نفسشونو عشقه ! همین ! 

 
Question



× ایییش _ خب بابا تو هم شرت داری , اخه شرت هم چیزی شد پزشو میدی × 

 

× این شما , این هم >>> عمه فرشید ( در واقع این همون عمه خورشیده ) × 

 

× ایشالا که این عشقتون تا پایان عمرتون تو زندگی زاناشوییتون باشه ___ آمین × 

 

× الان من چه جمله ای واسه این بانوی زیبا بگم ؟؟؟ آخه قابلیت وصف داره ؟ × 

 

× عزیزم , چه خوشگل شدی امشب // وااااای موش بوخوره تورو شیطون _ بازم زیادی ارایش کردی ؟؟ × 

 

× ای خدا , ببین با چه کسایی شدیم 74 میلیون نفر × 

 

× بچه ذوق کرده _ بپا نچایی × 

 

× هشدار برای کسری 11 ( این شوهر کبری هستش ) × 




معرفی میکنم : جناب آقای آنشرلی با موهای مشکی 

 


عزیزم آرزو به هیچ وجه بر جوانان عیب نیست!
 

 


من میرم سرمو بکوبم به دیوار چین 

 

واااااای چه سعادتی!!!!! 

 

کارشناسان مجرب ما هم در شناخت هویت این موجود عاجز موندن!
 

 

بچه ها الآن عکس گرفتن تو دششویی مد شده! بشتابییییید 

 

خودت به درک ، دست شبنم قلی خانی رو شبیه افلیج ها کردی 





نظر فراموش نشه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد